0

Upravljanje i Procesiranje podataka

Prilagodena Rješenja za Upravljanje Podacima

Često razvijamo specijalizirana rješenja po zahtjevu naših klijenata koja se ne mogu kupiti na tržištu. Najčešće se radi o integraciji različitih sustava pohrane podataka i digitalnog sadržaja, sustava plaćanja i telekomunikacija. Jedno takvo rješenje na koje smo izrazito ponosni je izrađeno za našeg švicarskog klijenta u vrijeme globalne pandemije Covid-19 virusa. Ono omogućuje jednostavno i brzo praćenje te kontaktiranje zaraženih osoba i njihovih kontakata. To rješenje je postalo službena aplikacija odobrena od vlade i javnog zdravstva, a koristi se u nekoliko švicarskih kantona uključujući i najveći Zürich.

AID - Covid-19 Contact Tracing

AID je sustav koji ubrzava postupak prikupljanja, obrade, informiranja i komunikacije sa zaraženim osobama i njihovim kontaktima te znatno olakšava posao epidemiolozima. Cijeli postupak obrade traje vrlo kratko te je u velikoj mjeri automatiziran:
  • sustav dobiva podatke o zaraženima iz laboratorija kroz web sučelje ili preko REST API-a
  • zaraženi odmah dobivaju obavijest putem SMS-a i email-a te putem web sučelja unose što je više moguće podatka - osobnih, o zarazi, simptomima i kontaktima
  • epidemiolozi direktno iz web sučelja zovu osobe na telefon
  • zaraženi i njihovi kontakti dobivaju obavijest i službeni dokument o vremenskom periodu izolacije
  • podaci se izvoze u nacionalni zdravstveni sustav SORMAS

TAR - Travelers & Returnees

TAR je sustav koji omogućuje učinkovito praćenje i informiranje osoba koji ulaze i izlaze iz države preko granice, dopisivanje s njima putem različitih komunikacijskih kanala, prikupljanje njihovih podataka o Covid-19 zarazi, provjeru dokumentacije i certifikata. Ako putnici ne dostave na vrijeme tražene potvrde, sustav automatski šalje izvještaj nadležnim institucijama radi daljnje istrage.

Payport - platforma za plaćanje

Payport je platforma za plaćanje koja se može integrirati u vanjske sustave klijenata, uglavnom web aplikacije. To rješenje omogućuje kupcima plaćanje proizvoda na tri različita načina:
  • PTP (Payport Telephony Payment) - plaćanje telefonskim pozivom
  • PIP (Payport Internet Payment) - plaćanje kreditnom karticom ili nekom drugom dostupnom opcijom
  • PSP (Payport SMS Payment) - plaćanje SMS-om
SAZNAJ VIŠE

PayPay - naplatni sustav

PayPay je nezavisni sustav plaćanja izrađen za jednog od naših klijenata. Koristi se za prikupljanje transakcija od različitih klijenata preko API-a, slanje računa njihovim korisnicima, obrade primljenih uplata preko računa u bankama i slanje isplate klijentima. Sustav se sastoji od različitih samostalnih modula za primanje i obradu transakcija, generiranje uplatnica i računa, obradu i kontrolu uplata, obradu pretplata, korisničku podršku, rješavanje prigovora, pohranu dokumenata, statistiku, kalkulaciju isplate, itd.
SAZNAJ VIŠE

Inkasso - sustav naplate potraživanja

Inkasso je sustav koji tvrtkama omogućuje naplatu dugova od svojih dužnika. Sustav prikuplja podatke o dugovima i automatski obrađuje predmete te šalje obavijesti i račune dužnicima raznim kanalima: e-mailom, poštom, SMS-om. Korisnici sustava uvijek mogu intervenirati i promijeniti daljnju obradu svakog pojedinačnog slučaja. Ovisno o dogovoru između sudionika, dug se može otkupiti unaprijed ili isplatiti prema proviziji nakon naplate.

RAM - Refugees Administration & Medical care

Za vrijeme Ukrajinske krize u 2022. godini izradili smo sustav za administraciju izbjeglica i njihovu medicinsku skrb. On omogućuje da se na jednostavan način vodi evidencija o ljudima koji su došli u neku državu, gdje su smješteni, omogućuje brzu korespondenciju s njima kroz različite komunikacijske kanale i dr.

PDFCreator - web servis

PDFCreator je web servis koji omogućuje kreiranje PDF dokumenata iz MS Word datoteka (predložaka). Korisnik može organizirati i objaviti jedan ili više vlastitih predložaka, a servis automatski kreira URL putanje za svaki od njih. Dokumenti se kreiraju pozivom na URL (HTTP GET). Servis nudi i mogućnost zamjene tekstualnog sadržaja preko wildcard-ova i GET parametara.

FileServer - distribucija sadržaja

Sustav omogućuje sigurnu i kontroliranu distribuciju digitalnog sadržaja. Našim klijentima omogućuje potpunu kontrolu nad svojim sadržajem i njegovom distribucijom svojim klijentima putem HTTP-a. Distribucija digitalnog sadržaja može se kontrolirati prema zahtjevu, dopuštajući ili onemogućavajući, filtrirajući, blokirajući (mrežna razina) i ograničavajući preuzimanja. Detaljna statistika preuzimanja pokazuje koliko je točno ljudi preuzelo određeni sadržaj, koje su bile prosječne brzine preuzimanja itd.

WorkLog - Trello Power-Up

Ukoliko koristite Trello https://trello.com za organizaciju svojih projekata i želite imati dobar uvid i kontrolu vremenskog utroška po pločama, korisnicima, zadacima i klijentima onda vam treba dodatak koji to omogućuje. Upravo to vam nudi naš vlastiti Power-Up WorkLog. Trenutno je u testnoj fazi i samo ga mi koristimo, ali ga planiramo uskoro ponuditi i svim drugim korisnicima.