0

Upravljanje Podacima

Prilagođena rješenja za pohranu i obradu podataka

Naša firma često razvija specijalizirana rješenja prema potrebama naših klijenata, koja nisu dostupna na tržištu. Uglavnom se radi o integraciji različitih sustava za pohranu podataka, digitalni sadržaj, sustave plaćanja i telekomunikacije.
Jedno od takvih rješenja je AID, razvijeno tijekom pandemije Covid-19, koje omogućuje praćenje, kontaktiranje i informiranje zaraženih osoba. Aplikacija je odobrena od Ministarstva zdravstva Švicarske. Nakon pandemije, AID se i dalje razvija, a njezina primjena proširena je na praćenje i obradu podataka o pacijentima s infekcijskim bolestima uopće.
U nastavku pogledajte popis nekih naših softverskih rješenja koja smo izradili.
Trello Log Work

Log Work - Trello Power-Up

Neometano pratite svoje radno vrijeme izravno na Trello karticama ili na višestrukim preglednicima: kalendaru, popisu ili detaljnoj vremenskoj tablici. Zabilježite vrijeme pomoću intuitivnih gumba ili jednostavno povucite i ispustite kartice u prikaz kalendara i popisa kako biste pratili svoju produktivnost.
Osim toga, proširite svoju strukturu podataka dodavanjem prilagođenih polja i njihovom trenutačnom primjenom na više ploča. Prilagodite svoj Trello radni prostor, transformirajući ga tako da odgovara potrebama vaše organizacije. Dizajnirajte personalizirane tijekove rada koji se prilagođavaju procesima vašeg tima stvaranjem prilagođenih polja koja povećavaju učinkovitost i pokreću produktivnost.
SAZNAJ VIŠE

Any Fields - Trello Power-Up

Brzo izradite različita prilagođena polja na Trello karticama i neprimjetno ih primijenite na više ploča. Polja ploče prikazana su na poleđini i po izboru na prednjoj strani kartica.
Steknite fleksibilnost da neprimjetno prilagodite svoje Trello okruženje kako bi odgovaralo jedinstvenim zahtjevima vaše organizacije. Pojednostavite svoje tijekove rada, optimizirajte svoje procese i otključajte više prednosti produktivnosti stvaranjem prilagođenih polja koja savršeno odgovaraju vašim svakodnevnim operacijama.
SAZNAJ VIŠE

Schnapps

Ukoliko koristite Trello za organizaciju svojih projekata i želite imati dobre alate koji proširuju Trello funkcionalnosti, isprobajte rješenja tvrtke Schnapps GmbH, koja je nedavno osnovana u Švicarskoj, a maxcom d.o.o. je jedan od suvlasnika. Schnapps trenutno razvija nekoliko Trello dodataka (Power-Up), ali u budućnosti planira nuditi rješenja i za druge platforme te izrađivati druge samostalne aplikacije.
SAZNAJ VIŠE

AID - Covid-19 Contact Tracing

AID je sustav koji ubrzava postupak prikupljanja, obrade, informiranja i komunikacije sa zaraženim osobama i njihovim kontaktima te znatno olakšava posao epidemiolozima. Cijeli postupak obrade traje vrlo kratko te je u velikoj mjeri automatiziran:
  • sustav dobiva podatke o zaraženima iz laboratorija kroz web sučelje ili preko REST API-a
  • zaraženi odmah dobivaju obavijest putem SMS-a i email-a te putem web sučelja unose što je više moguće podatka - osobnih, o zarazi, simptomima i kontaktima
  • epidemiolozi direktno iz web sučelja zovu osobe na telefon
  • zaraženi i njihovi kontakti dobivaju obavijest i službeni dokument o vremenskom periodu izolacije
  • podaci se izvoze u nacionalni zdravstveni sustav SORMAS

TAR - Travelers & Returnees

TAR je sustav koji omogućuje učinkovito praćenje i informiranje osoba koji ulaze i izlaze iz države preko granice, dopisivanje s njima putem različitih komunikacijskih kanala, prikupljanje njihovih podataka o Covid-19 zarazi, provjeru dokumentacije i certifikata. Ako putnici ne dostave na vrijeme tražene potvrde, sustav automatski šalje izvještaj nadležnim institucijama radi daljnje istrage.

Payport - platforma za plaćanje

Payport je platforma za plaćanje koja se može integrirati u vanjske sustave klijenata, uglavnom web aplikacije. To rješenje omogućuje kupcima plaćanje proizvoda na tri različita načina:
  • PTP (Payport Telephony Payment) - plaćanje telefonskim pozivom
  • PIP (Payport Internet Payment) - plaćanje kreditnom karticom ili nekom drugom dostupnom opcijom
  • PSP (Payport SMS Payment) - plaćanje SMS-om
SAZNAJ VIŠE

PayPay - naplatni sustav

PayPay je nezavisni sustav plaćanja izrađen za jednog od naših klijenata. Koristi se za prikupljanje transakcija od različitih klijenata preko API-a, slanje računa njihovim korisnicima, obrade primljenih uplata preko računa u bankama i slanje isplate klijentima. Sustav se sastoji od različitih samostalnih modula za primanje i obradu transakcija, generiranje uplatnica i računa, obradu i kontrolu uplata, obradu pretplata, korisničku podršku, rješavanje prigovora, pohranu dokumenata, statistiku, kalkulaciju isplate, itd.
SAZNAJ VIŠE

Inkasso - sustav naplate potraživanja

Inkasso je sustav koji tvrtkama omogućuje naplatu dugova od svojih dužnika. Sustav prikuplja podatke o dugovima i automatski obrađuje predmete te šalje obavijesti i račune dužnicima raznim kanalima: e-mailom, poštom, SMS-om. Korisnici sustava uvijek mogu intervenirati i promijeniti daljnju obradu svakog pojedinačnog slučaja. Ovisno o dogovoru između sudionika, dug se može otkupiti unaprijed ili isplatiti prema proviziji nakon naplate.

RAM - Refugees Administration & Medical care

Za vrijeme Ukrajinske krize u 2022. godini izradili smo sustav za administraciju izbjeglica i njihovu medicinsku skrb. On omogućuje da se na jednostavan način vodi evidencija o ljudima koji su došli u neku državu, gdje su smješteni, omogućuje brzu korespondenciju s njima kroz različite komunikacijske kanale i dr.

PDFCreator - web servis

PDFCreator je web servis koji omogućuje kreiranje PDF dokumenata iz MS Word datoteka (predložaka). Korisnik može organizirati i objaviti jedan ili više vlastitih predložaka, a servis automatski kreira URL putanje za svaki od njih. Dokumenti se kreiraju pozivom na URL (HTTP GET). Servis nudi i mogućnost zamjene tekstualnog sadržaja preko wildcard-ova i GET parametara.

FileServer - distribucija sadržaja

Sustav omogućuje sigurnu i kontroliranu distribuciju digitalnog sadržaja. Našim klijentima omogućuje potpunu kontrolu nad svojim sadržajem i njegovom distribucijom svojim klijentima putem HTTP-a. Distribucija digitalnog sadržaja može se kontrolirati prema zahtjevu, dopuštajući ili onemogućavajući, filtrirajući, blokirajući (mrežna razina) i ograničavajući preuzimanja. Detaljna statistika preuzimanja pokazuje koliko je točno ljudi preuzelo određeni sadržaj, koje su bile prosječne brzine preuzimanja itd.