Inovativna Komunikacijska Rješenja
Od svog osnutka 2005. godine, maxcom je uvijek bio uključen u razvoj prilagođenih telekomunikacijskih rješenja kreiranih na različitim platformama kao što su Dialogic, Aculab, Asterisk, Envox, CT ADE i druge. Izradili smo vlastite telekomunikacijske rutere, rješenja za pozive preko web preglednika, pozivne centre, dinamičke IVR sustave, sustave alarmiranja, pay-by-phone i pay-by-sms sustave, SMS gateway, itd. U studenom 2020., zajedno s našim mađarskim partnerima Y-collective, dovršili smo projekt CTRouter na našoj novoj CTEngine platformi. Projekt je sufinanciran sredstvima Interreg V-A Hungary - Croatia Co-operation Programme 2014-2020.
SAZNAJ VIŠECTEngine
Computer Telephony Engine je softverska modularna i skalabilna telekomunikacijska platforma razvijena u programskom jeziku Java. Omogućuje brzu i jednostavnu izradu B2B i B2C telefonskih rješenja i pružanje telekomunikacijskih usluga. Radi s VoIP i ISDN protokolima u zatvorenim okruženjima te okruženjima u oblaku.
SAZNAJ VIŠECTRouter
Computer Telephony Router je servis koji radi na CTEngine platformi i služi kao preusmjeravač poziva između različitih uređaja i protokola na telekomunikacijskoj mreži. Web sučelje omogućuje korisnicima potpunu kontrolu i jednostavno upravljanje pravilima preusmjeravanja.
SAZNAJ VIŠEC2C
Click-2-Call pruža korisnicima mogućnost besplatnog telefonskog poziva korisničkoj podršci izravno iz web-preglednika jednostavnim klikom na gumb. Koristi JavaScript i WebRTC tehnologiju integriranu u web stranicu klijenta i ne zahtijeva dodatna proširenja, dodatke ili aplikacije.
SAZNAJ VIŠEWCC
Web Call Center je call centar aplikacija iz web preglednika koja služi agentima za javljanje i iniciranje telefonskih poziva na bilo koji telefonski broj u svijetu, direktno iz preglednika. Rješenje se može koristit kao samostalna aplikacija ili se može integrirati u bilo koju već postojeću klijentovu web aplikaciju, poput CRM sustava.
SAZNAJ VIŠEAlarm!
Kada se dogodi neki problem ili kvar na sustavu, nema ništa važnije nego odmah upozoriti prave ljude koji će reagirati na vrijeme. Naša usluga omogućuje sustavima nadzora da aktiviraju alarme putem REST API-ja. Usluga će odmah početi nazivati različite telefonske brojeve (eskalacija) na temelju konfiguracije i dolaznog zahtjeva.
SAZNAJ VIŠE
IVR (Auto-Attendant)
Interactive Voice Response sustavi se koriste uglavnom za telefonske usluge dežurne linije i koriste ih veće tvrtke ili organizacije sa značajnim brojem klijenata/korisnika. Cilj takvih usluga je maksimizirati propusnost telefonskih poziva i usmjeriti pozivatelje na prave agente što je prije moguće. Pozivatelji se često stavljaju u red čekanja i informiraju o raznim stvarima dok čekaju razgovor. Danas takve usluge najčešće pružaju banke, osiguravajuća društva i slične institucije.

SMS Gateway
Naši skalabilni i modularni premium i bulk gateway-i mogu simultano obraditi veliku količinu SMS poruka i međusobno se povezati s bilo kojim telekom operaterom/pružateljem usluga na svijetu. Ta usluga omogućuje našim klijentima slanje i primanje SMS poruka na bilo koji mobilni broj (MSISDN) u svijetu putem jednostavnog API sučelja. Statistika je dostupna u stvarnom vremenu na web stranici gateway-a i/ili se dostavlja klijentu na API. U većini slučajeva usluga se koristi za obavještavanje i informiranje kupaca o proizvodima, novostima, događajima, transakcijama, 2FA prijavama, chat sa korisničkom podrškom i sl.
